Qurucu Teo Eichholtz 1992-ci ildə özünün eyniadlı brendini yaradanda məqsədi Avropaya ən yaxşı Asiya aksesuarları və mebellərini idxal etmək idi. O, interyer bazarı üçün rəqibsiz dəbli və zərif məhsullar kolleksiyasını dizayn etmək və təmin etmək üçün bütün dünya üzrə aparıcı istehsalçılarla əməkdaşlıq edərək dizaynlarına seçilmiş vintage parçaları əlavə etdi.
Eichholtz neçə mebel növü təqdim edir?
İllər keçdikcə Eichholtz lüks dizaynlı mebel, işıqlandırma və aksesuarların dünyanın ən tanınmış və nüfuzlu topdansatıcılarından birinə çevrildi. Təxminən 4000 dizaynı əhatə edən və hər il iki tam kolleksiyanın bir hissəsi olaraq 600-ə qədər yeni məhsul təqdim edən portfeli ilə Eichholtz hər bir məhsulun unikal və arzulu olunan olmasına xüsusi diqqət edir.
Eichholtz mebellərini digərlərindən fərqləndirən nədir?
Dizayn və xidmət mükəmməlliyinə olan həvəsi rəhbər tutaraq, yeni yolları araşdırmaq Eichholtz etikasının əsasını təşkil edir.
Eichholtz eyni zamanda Şimali Amerika və Yaxın Şərqdəki digər aparıcı tədbirlərlə birlikdə Parisdəki Maison & Objet və Milanda Salone del Mobile də daxil olmaqla dünyanın ən nüfuzlu ticarət sərgilərində iştirak etmişdir. Burada Eichholtz həyat tərzini ən yaxşı şəkildə nümayiş etdirmək üçün yeni kolleksiyalar təqdim edilir.
Eichholtz mebellərini Bakıda haradan əldə etmək olar?
Dünyaca məşhur bu brendin məhsulları ilə Haus Luxury Interior-da tanış ola bilərsiniz. Haus dünyaca məşhur brendləri evinizə gətirməyə davam edir.